Top 50 2010

Enda platsen i Sverige utan snö, centrala Norrköping (där de har värme i marken!)
På tåget tillbaka mot Trollhättan
Vi spenderade större delen av januari i skolan... tenta i finansiell ekonomi!
Stina och jag lekte modell för en dag i Göteborg!
Påsk hemma hos Pappa, Pernilla och Tilde i Norrköping
Liz och jag träffades för första gången på 18 månader när hon kom och hälsade på i Trollis
Sista veckorna var fylla med PM skrivande... men vi var glada ändå!
Två hästar på Backstage
(Nästan) hela fina gänget en av de sista dagarna tillsammans
Hemma på snabbvisit i Norrköping; här med Tilde hos farmor
Tillbaka i USA! Sol, värme och Starbucks
En vecka i vackra Avalon på the Jersey Shore
Vi firade svensk midsommar
och amerikanska nationaldagen 4th of July
Jag firade min fjärde födelsedag i USA då jag blev hela 23 år
Kelade med min puppy Jedd
Lata dagar vid poolen
Jag och min nyfunna vän Mikaela var gick på konsert med Train och John Mayer
Katka kom på besök och vi gjorde en dagstripp till älskade NYC
Augusti betyder musikfest i downtown Bethlehem, marknad, musik och folkfest!
Jag åkte till DC och tog en sväng förbi Obama...
och helt plötsligt hade min sommar i USA kommit till sitt slut... för denna gång!
Underbara fina Emma kom på besök till Norrköping
Vi var nere och tittade på Fyrverkeri-SM under augustifesten här i Norrpan
Emma gjorde sitt Norrköpingsbesök oförglömligt genom att pierca sig på Lucky 7 samt trampa i hundbajs strax därefter...
Systra mi!
Jag anlände till mitt nya hem i Haag, Holland
Lärde känna min fina roomie Julia från Tyskland
Mitt nya campus
Första dagen i skolan
Back to business
Träffade världens finaste Christine från San Diego, BFF!
Phoenix från Sydkorea lärde oss att göra Sushi
Vi åkte till Amsterdam där vi fick en guidad båttur längs med stadens många kanaler
Jag förälskade mig i en tysk...
...och i vackra vackra Bryssel
Besökte Katka i vackra Prag!
Fredagskvällarna spenderades på The Pub
och söndagarna på stranden i gott sällskap
Lizzie kom på besök!
Jag åkte till Utrecht för att träffa Torre och dricka Starbucks!
Det drog ihop sig till tentor och mycket tid ägnades åt plugg!
Men ibland behöver man en paus!
Tentaschemat publicerades och det visade sig att jag skulle ha 8 tentor under tio dagars tid...
... så vi rymde till Paris och åt baguette.
Tillbaka i ett snöigt Haag
Sista kvällen med mina fina tjejer <3
Sista kvällen var "White T-shirt night" och alla skrev hälsningar på varandras tröjor!
Efter en lång och krånglig resa med försenade flyg landade jag äntligen på Kungsängen i Norrköping
Jul med familj och släkt
Året avslutades med ett besök i Helsingborg <3

Det har varit ett händelserikt år, speciellt den senare halvan... nu hoppas jag på ett bra år under 2011...och om jag inte har fel kommer detta år att bli minst lika händelserikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: