Sunshine

Idag, såhär fem dagar efter tentan har jag börjat varva ner. Jobbade både lördag och söndag, och sedan drog veckan igång med träning och ny kurs i måndags, som sedan upprepades i tisdags.

Men igår kväll kom Joss över och vi åt havrevåfflor och kollade Top Model Sverige, myspys. Idag stod egentligen löpning på schemat på morgonen, men hade lite ont i foten igår så jag bestämde mig för att ta sovmorgon idag så får vi se om det blir någon träning lite senare.

Riktigt skönt att få sova ut lite, (trots att jag drömt mardrömmar om radiotjänst soldater, jo de såg ut som Hitler ungefär och bröt sig in i min lägenhet och tog min TV) och jag vaknade faktiskt av att solen sken in genom fönstret, vilket man inte är bortskämd med.

Nu blir det Nyhetsmorgon och lite överblivna våfflor. Sedan jobb & läsning av kurslitteratur! En promenad är väl nästan ett måste när det är så fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: