Frukostdags

Mooorning! Nu kan man inte säga att jag är jet-laggad längre i alla fall... Inte för att jag har en speciell tid jag måste gå upp, men det känns inte som en jättebra idé att sova till 11-12 så för att undvika det måste jag ställa klockan och det känns lika jobbigt varje dag den ringer. Men nu är jag pigg och glad efter frukost bestående av flingor, bär, äggsmörgås och kaffe. Katie och Patrick mumsar på pannkakor. Jag är ju som bekant inte så förtjust i saker som tillagas på mix, men idag kändes det hur skönt som helst att ta fram Aunt Jemima och tillsätta vatten och steka upp några pannkakor. Inget planerat nu på förmiddagen, Patrick ska till läkaren vid 14 tiden, Katie har field hockey-match ikväll och George har lacrosse-träning... så vi får se vad dagen bjuder på. Hade det varit lite mer soligt hade jag nog sagt poolen men det ser lite grått ut idag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: