Uppladdning

Blev en lång, men givande, dag i skolan igår. Vi satt kvar och pluggade tillsammans till 17:20, hela gänget. Frida bjöd på mazariner som var hur goda som helst och sedan följde timmar av intressanta diskussioner inför tentan.

Väl hemma i Norrköping hoppade jag på spårvagnen och åkte hem för att packa om gym-väskan samt hämta datorn. Sedan tig jag spårvagnen bort till mamma och dem då min kära lillasyster bjudit in mig på middag. Sedan blev det mys framför Top Model innan det var dags för mig att krypa ner.

Hade lite på känn att det skulle bli tufft att gå upp till Friskis idag, så jag hade packat för att sova hos familjen, som bor ännu närmre Friskis. Vi pratar 5 minuter.

Så nu sitter jag här med yoghurt och äggmacka och laddar inför morgonpasset. Vaknade av mig själv innan klockan, vilket alltid är skönt, och hann därmed säga hej till mamma innan hon gick till jobbet vid 6:15.

Dags att byta om och göra mig i ordning. Adjö. For now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: