Busy bee, Busy me.

Erkänner! Idag var det segt att komma upp. Men jag tillät mig själv en snoozning och sedan var det bara att kliva upp, äta frukost och packa för gymmet och skolan.

Älskar nya Friskis Ingelsta. Både för att jag kan promenera dit på 15 minuter men också för att lokalerna är grymma. Och för att det endast är en begränsad skara som hittar dit klockan 7 på morgonen.

Har kommit in i en bra rutin nu som innebär att jag hinner springa mina 4-6 km, duscha, basta och vara klar mellan 08:30-09:00. Perfekt eftersom jag idag var tvungen att ta 9:20 bussen till skolan. Blev alldeles lagom med en promenad till Norr Tull, bussen var redan där och jag var till och med lite tidig.

Så nu är jag alltså på bussen sitter just nu och går igenom mitt paper inför seminariet. Vi är strax framme och jag ska lokalisera Albin för att sedan köpa mig lite second breakfast i C-huset hade jag tänkt! Ska bli bättre på att ha med mig "direkt-efter-träning-mål" men är det tentavecka så är det. Kylskåpet är med andra ord lite tomt och ändå är det ingen som behagar handla ;)

Ha en fin dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: