Stress

Jag brukar försöka undvika att uttrycka mig på internet överhuvudtaget när jag är stressad/allmänt negativ/eller mår dåligt. Men jag gör ett undantag. För just nu är jag sjukt stressad.

Det är så mkt som händer/ska planeras/ska göras just nu att jag bara vill kräkas. Först en rad aktiviteter inplanerade under de få dagar som är kvar av veckan. Planering inför sommaren som måste göras. Jobb som ska göras så att jag får ut en okej lön i juni, eftersom jag än så länge inte vet om jag kommit in på de sommarkurser jag sökt, och därmed inte vet om jag kommer ha CSN eller inte. Löpning som ska hinnas med. Stress-ont-i-magen över detta. Men det ger sig.

Brukar inte må dåligt av att ha mycket att göra så länge jag hunnit planera, men på senaste tiden har det varit så mycket att jag till och med har hamnat på efterkälken med det. Och nu tycks jag liksom inte kunna hinna ikapp.
Men nu ska jag göra en kopp te, slå mig ner i soffan och titta på Anna Skipper och fila lite på svaret till frågorna inför seminariet i morgon. Samt planera morgondagen så att jag vet vad jag har att göra.

Hoppas i vilket fall att ni har det gött och inte känner riktigt lika mycket stress som jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: