Uppdatering

Det är nog på tiden med en uppdatering nu känns det som. Min månad i Norrköping går mot ett slut. Det har gått alldeles för fort och jag har inte hunnit träffa alla jag ville och inte heller fått nog av de jag träffat lite oftare. Men i morgon är jag tillbaka i Trollhättan igen efter 7 månader på vift. På tisdag börjar sista terminen av mina tre år på IPPE. Jag har börjat planera för framtiden och just nu ser planerna ut som följer. Praktik/sommarjobb i Allentown, USA. Sen master-plugg i Linköping om inget annat dyker upp på vägen. Jag kommer i så fall att flytta hem till Norrköping och pendla till Linkan. Känns som en riktigt bra plan just nu. Jag blir så orolig och rastlös när jag inte har något planerat för den närmsta framtiden så nu är jag nöjd.

Hörs snart, för nu lär det bli lite mer tätt mellan inläggen annars kommer jag få dras med tjat från min mor <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa! Jag har saknat Erikas blogg massvis! <3 Va skönt med lite framtidsplanering hörredu. Vad är det för slags praktik du tänkt göra i USA? (Förstår ju att det är international politics-economics-related men ja, du förstår :)

2011-01-13 @ 17:55:13
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hmm... dags för en uppdatering! Tack

2011-02-03 @ 22:05:02
Postat av: Liz

Jag kan hjälpa din mamma att tjata lite...



saknar en uppdatering här!!

Puss

2011-02-15 @ 22:31:47
URL: http://elsliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: