true love conquers all



Den 21:e maj gifter sig mina tjockisar;) Dubbel glädje blir att jag slipper springa Göteborgsvarvet som råkar vara på samma dag. Får samla alla mina krafter till 2012 eftersom jag lyckades flytta min anmälan ett år framåt i tiden.

För alla vänner som just nu lever med långdistans-förhållanden så kan jag ju berätta att Lizzie och Dany träffades 2006 och blev tillsammans mindre än två månader innan Liz åkte till USA i ett års tid. Under den tiden var Dany och hälsade på en gång. Sedan dess har Lizzie även spenderat 10 månader i Israel utan Dany. I våras förlovade de sig och nu blir det alltså bröllop i maj, de får i alla fall mig att fortsätta vara en hopplös romantiker... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: