sjukling

Vaknade med huvudvärk igår och kände mig inte helt på topp så jag skippade gymmet. Sen när jag skulle börja plugga igår började jag känna mig trött och frusen. Slutade med att jag gick och la mig kl 20:15 och vaknade inte förrän nu runt sextiden. Hade hoppats att jag skulle känna mig bättre men istället känner jag mig febrig. Tråkigt, eftersom jag ville gå ut ikväll. Planen nu är att plugga det jag skulle pluggat i går kväll, gå på mina två lektioner och sedan gå hem och sova tills jag blir frisk.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Plugg och plugg och plugg... Haha, vem är det som är The Machine egentligen? Hoppas du inte drar på dig något långvarigt, Erika. Många kramar! :)

2010-09-30 @ 07:17:48
URL: http://mmmartin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Massor med krya-på-dig-kramar skickar jag dig! Puss puss

2010-09-30 @ 18:44:15
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Mamma

Krya på dig! <3

2010-09-30 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: