life is good

Precis hemkommen från en kväll med Frida. Vi möttes upp vid H&M inne i stan, där jag (tack vare Frida!!) hittade en stor svart väska som var precis vad jag letat efter. Är trött på att knöla ner böcker och träningskläder i en påse varenda dag, och nu slipper jag det! Vi köpte med oss kebab (typ fast inte riktigt), godis och läsk och åkte hem till Frida. Hennes lägenhet är jättemysig och henne roommate (som är Holländsk) verkar trevlig. Åt, tjötade, kollade nyaste Gossip Girl och hade det riktigt trevligt!

Nu ska det sovas då jag ska till GBA (personal records database) i morgon bitti för att registrera mig. Detta är något alla som bor här länge än tre månader måste göra, och många av oss utbytesstudenter ska dit samtidigt i morgon.

Jag trivs så bra här och nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: