fredagsmys

Har spenderat dagen på biblioteket och - ni kan aldrig gissa - jo pluggat. Det är verkligen mycket tuffare tempo än hemma (eller så har jag bara förträngt att det var jobbigt) men än så länge tycker jag att det är kul! Gick bra att läsa idag, och fick en trevlig kaffe-paus när Christine var klar med sin lektion.

Är det något jag saknar så är det att dricka kaffestunderna på HV - men det tycker jag vi tar igen med dubbla kaffepausar i vår. Hur låter det?

Nu ska jag spendera någon timme på helt ointelligent läsning såsom H&M, RollingStone & People. I kväll ska Christine, jag och några andra till en Engelsk pub där det serveras gratis tapas till varje öl man köper. Låter väl ganska lovande? I morgon bär det av till Bryssel över dagen, det ska bli riktigt spännande!

Önskar er alla en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Mysig helg på dig också, mys-Erika! :)

2010-09-18 @ 00:45:46
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: