Tillbaka till vardagen

Nu har Lizzie åkt. Jag följde henne till tåget innan min lektion i Holländska denna morgon. Det kommer definitivt bli lite tomt därhemma, men vi ses ju snart igen. Har nämligen bokat resa till Helsingborg i några dagar över nyår. Ska bli så kul att träffa Dany och Maria (och Lizzie såklart) som jag inte träffat på tre år nu. Blir kanon!

Idag fick vi tillbaka tentan i Holländska, och en 8,5 av 10 får man vara rätt nöjd med. Missade helt på hörövningen när vår lärare läste upp ord som vi skulle skriva ner, men det är svårt, så jag är väldigt nöjd med resultatet ändå! Daniel briljerade såklart med 9,9. Jäkla tyskar! ;)

Sitter i biblan nu och ska ta tag i veckan plugg. Puss på er, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: