söndagsmys

Vaknade tidigt slog på nyhetsmorgon och drack te, då det var allt jag hade hemma i matväg. Strax innan 10 gav jag mig ut på en promenad bort till Albert Heijn för att handla mat. Jag var lite tidig och fick snällt stå och vänta tillsammans med ett 10-tal pensionärer innan de öppnade. Jättefin dag ute, höstigt och friskt men inte kallt.

Kände att det var dags att byta ut gröten mot något annat ett tag, har börjat tröttna lite. Så det blev en naturell yoghurt och en av de många müsli sorter som finns här. Kom äntligen ihåg att köpa tändstickor så att jag kan tända ljus här hemma. Kändes lite extra bra när jag hittade Svenska Säkerhetständstickor tillverkade i Uddevalla.

Sitter och myser här med min ytterst sena frukost, och tända ljus. Idag ska jag försöka få undan lite skolarbete och göra en plan inför kommande tentaplugg!






Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag vet, det är så segt..! Men nu har jag sovit mellan 07.00 och 13.00..! Det behövdes verkligen.. Men jag tror man bara blir sämre av att gå och jobba och anstränga kroppen när man fortfarande har lite sjukdom i sig! Att man aldrig riktigt lyssnar på sin kropp? Typiskt. Men idag blir i alla fall en lugn dag med té och läsning! :-)



Åh, stackars dig som känner dig förkyld igen.. Jo, en utgång bidrar nog inte riktigt till ens tillfrisknande.. ;-) Men du får kurera dig med dina inköp så blir du allt bra snart! Puss & kram!



PS. Va roligt med tändstickor från Uddevalla! Haha :-)

2010-10-03 @ 14:53:36
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: