Sista dagen, sista tentan!

Äntligen fredag! Sitter och kikar över PP-slides och förhör mig själv. Mest för att fördriva tiden, tror inte att det går in så mycket mer nu. Klockan 13 kilar jag till skolan, gäller att vara där i tid när det alltid krånglar... kanske dricka en kaffe och hänga med min nya kompis från Surinam.

Ute öser regnet ner idag, men det spelar ingen roll. Jag kommer vara så lättad kl 16:00, rain or shine. Planerar att gymma efteråt, då jag inte hade tid igår. Sedan ska jag gå och handla godis, tidningar och bara hem och njuta!

Min roommate vill gå till the Pub ikväll, men då mina bästa vänner antingen har sina pojkvänner på besök eller befinner sig i Belgien så har jag inte större lust. Vill bara krypa ner och kika på Gossip Girl, Americas Next Top Model och Eat, Pray Love.

Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: