redan fredag

Klockan är nu runt nio-tiden denna soliga fredagsmorgon. Jag har i stort sett sovit sedan klockan fem i går eftermiddag, och nu mår jag mycket bättre! Dricker te och äter degistivekex med ost till frukost, mumma.

Ska arbeta lite med våran uppgift i Human Resource Management Tools, som handlar om hur man bäst anställer folk till ett företag. Vi har fått ett fall med ett låtsasföretag, som har diverse problem med de anställda, som vi nu ska guida med hjälp av de strategier vi lärt oss. Min minor i Human Resource Management är helt klart det roligaste jag någonsin pluggat. Ska läsa och fundera lite själv nu innan  jag ska möta upp tjejerna i min grupp kl 11:00.

Ha en bra dag, och trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: