onsdagslyx i form av öl, sushi och granolabars

Jag har överlevt ännu en dag av tentaveckan. Jag är så slut i både kropp och knopp att jag inte vet in eller ut just nu. Men det har varit en bra dag! Holländskan gick så himla bra i morse, känslan när jag lämnade klassrummet var obeskrivlig. Fick i mig lite mat och begav mig raka vägen mot biblan för att börja tentaplugga inför English Business Communication. Som tur var har jag verkligen hängt med och läst under kursens gång så det var mest repetition av lite definitioner. Även denna tenta gick bra, dock så hade jag väldigt kort om tid på slutet och han inte riktigt klart med den sista skrivuppgiften. Hade dock mitt utkast på kladdpapper som de ville att vi skulle lämna in, så vem vet kanske blir jag räddad av ett kladdpapper.

Var på gymmet ett bra tag efteråt, det var skönt. Handlade mat, kom hem, duschade, åt och gick sedan till Grote Markt och tog en öl med Christine. Kände att jag behövde komma ur min bubbla en liten liten stund.

Nu sitter jag och äter Sushi till middag och klockan är kvart över tio denna onsdagskväll. (När blev jag spanjor?) Hittade även en av mina största svagheter på Super de Bour idag. Chocolate Chip Granola Bars. De smakar precis som de i USA. Köpte ett 8-pack för 99 cent. Farligt! Ställde i alla fall ut dem i köket så att jag måste gå ut dit för att hämta dem... Nu ska det pluggas glosor en stund och tror jag kommer slockna ganska så snart efter det...

Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: