Motivation

Ibland kommer motivationen från ett dåligt exempel. Christian kom upp på kaffe förut. Han och Julia har tenta i sin minor nästa vecka och är helt konfunderade över hur de ska klara av den. De har inte öppnat böckerna än, och har heller inte tagit några anteckningar på lektionerna... det räckte för att påminna mig om varför jag vill plugga på under kursens gång och inte bara innan tentan. Det blir lättare för mig själv, och jag slipper mer tentastress än nödvändigt. Tog mig en promenad i regnet och sedan läste jag ut kapitlet, yay!

Har belönat mig själv med popcorn, top model i form med Anna Anka. Fick mig att längta till gymmet i morgon så nu ska jag sussa...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: