Lycka

Tentan idag bestod av 40 multiple choice (kryss-alternativ) frågor. Jag var klar på 22 minuter och fick snällt sitta och vänta då man inte fick gå förrän efter 30 min. Så lättad! Det är över, och bäst av allt, det gick bra.

Efteråt gick jag raka vägen till gymmet och körde ett stenhårt pass. Kollade på "Postkodmiljonären" under tiden jag körde kondition. Halvvägs in i programmet frågade jag mig själv varför i hela friden jag vill kolla på ett program som i stort sett är utformat som ett prov. Haha!

Handlade en monstruös mängd godis med mig hem. Tog en lång dusch och värmde sedan upp resterna från gårdagens middag bestående utav potatis, sås och köttbullar. Såg inte ens hälften så aptitligt ut som igår (bilden är därför från igår), men det smakade precis lika gott (om inte godare?).


Nu har jag krypit ner i min säng, med allt mitt godis och en bok. Myspys! (Jag vet, jag är en tråkmåns-som-stannar-inne-på-en-fredagskväll men vad är väl ett tema-pirat-fest på the pub när man kan ligga hemma och jäsa?)



Ja det ser ut som Gott och Blandat, men vi själva verket är det vingummi...lurad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: