Jag kan, jag vill, jag ska!

Är jättetröttis och har inte alls ork för mer plugg. Det är svårt att komma igång igen när kroppen är van med urladdning efter en tenta. Har hämtat lite juice, kaffe och cruesli (müsli fast crunchy ni vet) och sätter mitt hopp till detta. Ger mig själv midnatt som deadline, sen är det raka väg i säng. Jag behöver så mycket sömn nu för tiden (åldern tar ut sin rätt?) och tänker inte rucka på mina (minst) 7 (helst 8) timmar om jag inte absolut måste.

Goedenavond peeps (det betyder god kväll)! (och heja Sverige för tusan, jag må bo i Holland men det betyder inte att jag tänker heja på dem. Sverige it is. Punkt slut. Börja plugga nu Erika! Jag vill inteeeeeee.)

p.s Mamma det var underbart att få höra din röst lite förut! Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack vännen, det är alltid lika trevligt att höra din röst också! Pussar & kramar från mammi <3

2010-10-12 @ 21:25:06
Postat av: saudi

superwoman, vad du är duktig! kämpa på<3

2010-10-13 @ 09:43:16
URL: http://saudi.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: