Ik spreek Nederlands!

Efter en massa Strategic Management fick jag nog, bytte ämne till Holländska och nu går pluggandet riktigt bra. Hade nästan glömt bort min förkärlek till språk. Satt och tänkte tillbaka lite till gymnasiet häromdagen efter att ha fått ett mail från Madde. Jisses vilket liv man hade i trean. Allt jag läste var roligt! Projektarbete, Språk (Svenska, Engelska, Tyska, Spanska, Latin) och Hälsa (Idrott, Mental träning och Gym och Friskvård)! Vilket innebär att jag endast gick till skolan för språk, arbetade med min bästis under projektdagarna och tränade ca 3-4 gånger i veckan - på skoltid!

Det var tider det!

Har precis mikrat mig en tallrik gröt och laddar för 35 minuters intensivt plugg innan det är natti natti här!

P.s min spanska rumskamrat har inte läst min intruktions-manual. Man viftar inte en kökshanduk i ansiktet på Erika Karlsson i tentatider och sjunger "Erika is stressed, Erika is stressed" samt asgarvar. Inte tillåtet!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om din spanska rumskamrat kände dig bättre så skulle hon göra det enda rätta; att göra sig så osynlig som möjligt! Erika Karlsson är INTE rolig att tas med när hon är stressad! ;)

2010-10-11 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: