Höst i Haag

Jobbigt att gå upp idag. Jag tror jag somnade om en sisådär åtta gånger. Runt halv tio tiden tog jag mig i kragen och gick ut på en promenad. Solen sken och det var riktigt fint fram till dess att jag hade 50 meter (men 5 övergångsställen, välkommen till Holland) kvar hem, då det började ösregna.

Kom hem, tog en varm duch, åt frukost, skypade med Martin och nu sitter jag med böckerna uppslagna och försöker läsa. Vill inte påstå att det går särskilt bra, men kommit lite längre än igår i alla fall! :)

Här har cyklar sin egna...

...fil i trafiken.

Park i närheten av där jag bor.

Träffade på ett svan-par!

Ja Pas op!

Blommorna blommar fortfarande i blommornas land

Sedan kom regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: