Glow in the Dark Mini-Golf

Åkte ut till Scheveningen idag och spelade minigolf med Christine & Brian. Hela stället var upplyst med UV-ljus och hade havs/pirat-tema. Allt jag kunde tänka på vad hur mycket Patrick skulle älskat det. Får skicka över lite bilder till honom. Vi hade barnsligt kul i alla fall. Efteråt gick vi ut på piren en sväng, och sedan åkte jag hemåt. Sprang på Frida och hennes kompis på spårvangshållplatsen. Att springa in i folk man känner på offentliga platser har alltid varit min indikation på att man verkligen bor på ett ställe.

Har nu precis skype:at med min far och lillasyster. Hon är så stor min lilla prinsessa. Vi gick igenom vad alla djur säger, lekte tittut och kastade slängkyssar till varandra. Sötnos!





Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, pimpad minigolfsbana! Hur coolt som helst :-) Vilken söt liten lil sis du har, helt adorable! Imorgon ska jag skicka vintrig choklad till dig! Reiksweigsweg, så roligt namn. Puss!

2010-10-31 @ 19:54:19
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: