Glad som en sol

Det är jag just nu! Var på gymmet med Christian och Paula. Det gick jättebra och det var så skönt att vara tillbaka igen.

Efteråt gick jag till biblioteket och fann som tur var den senaste utgåvan av boken i International Business, då min idiot (förlåt med det är befogat) till gruppmedlem fortfarande efter åtskilliga veckor har min bok.

Mötte upp Christine och gick till vårt nya favorithak Café Belmondo vid stationen. De öppnade någon gång förra veckan och det är inte så många som hittat dit än, vilket gör det perfekt för plugg. Jag unnade mig en Chai Tea Latte medan vi övade Holländska glosor och verb.

På vägen hem stannade jag till på Super de Boer, min absoluta favorit bland mataffärerna här omkring. Det blev lite pluggsnacks i form av en nötmix, och mörk Farirtrade choklad.

Sitter nu i mitt rum och har precis ätit middag, som bestod av rester från lunch. Det blir några timmar att gå över allt inför tentan i morgon men förhoppningsvis kommer jag i säng någorlunda skapligt. Tentan ligger på eftermiddagen kl 14:00, så jag har ytterligare lite tid på mig i morgon. Det ska nog gå vägen detta!


Solnedgång över Rijswijkseweg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: