Ensemble, c'est tout

Velade länge och väl om jag skulle gå ut ikväll eller inte. Valde det senare och tog mig en promenad till Albert Heijn för att handla lite lördags-snacks. Kom hem med en bit fair-trade-choklad samt en lyxig yogurt som (nästan) smakar glass (men som passar mig bättre då jag inte har någon frys). Sen tittade jag på "Tillsammans är man mindre ensam" och drack efter det lite te med Julia i köket.

Nu har jag gett min in på att korrekturläsa och skriva om vår gruppuppgift i business ethics, jag är en tönt. Men i morgon har jag lovat mig själv att jag ska återgå till mitt sociala liv igen. Jag vet att det är löjligt men när jag får mina acne-utbrott då och då så är allt jag vill att stanna inne på mitt rum och gömma mig under täcket. Det är mycket bättre redan (och det var inte ens så farligt den här gången, det mesta sitter i huvudet) fick ju min creme på posten av kära mamma i går. Tror placebo effekten satte in redan i tisdags när hon sa att hon skickat den, så nu blir det bra igen.


Ska återgå till läsandet en stund, dumt att sluta när det flyter på!
Hoppas ni har en finfin lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Som du säger Erika, det är säkert all in your head. Och hur som helst, det är ju ändå ingenting som du kan påverka, vilket (förhoppningsvis) alla andra fattar också. Hoppas det går över snart (både påhitten och det verkliga) och att du får en riktigt bra söndag.



Och plugga på lördagskvällar? Jag tänker fan inte ens kommentera det Erika. You. Are. Crazy. :)

2010-10-31 @ 00:42:04
URL: http://mmmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: