Det närmar sig

Gick en timmes promenad i det soliga (men ack så blåsiga) vädret. Stannade på skolan och kollade schemat. De flesta lektionerna verkar ligga på ungefär samma tider som innan lovet. Men det lär ju kunna ändra lite på sig om jag känner den här skolan rätt, men bara jag vet var jag ska vara på måndag morgon så löser det sig sen.

Var även på Megastores och handlade lite smått och gott. Insåg att jag behövde ett set bestick till om vi ska kunna äta här hemma. Var och en fick en "kökslåda" när vi flyttade in men det innehåll liksom bara en uppsättning av allt. Skulle säkert kunnat låna av Julia men kände ändå att det var enklare att köpa egna.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att sedan ta 19:47-tåget till Schipol. Ska bli så himla gött att träffa Liz igen, även om det "bara" var fem månader sen sist. Känner på mig att det blir en kanon-helg!

Puss puss!




Senast vi sågs var i maj, i Trollis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: