Cheesecake Company

Gymmet var kanon idag. Romy och jag peppar varandra till max. Kommer ha så mycket träningsvärk i morgon, känner det redan nu! Mycket nöjd med boken "The Womens's Health Big Book of Excercises" som jag köpte med mig hem från USA.

Efteråt gick jag och några av tjejerna till the Cheesecake Company. Jag älskar att de alltid har nya smaker, varje gång blir en ny smakupplevelse! Idag unnade vi oss alla en varsin bit, i olika smaker och sedan lät vi tallrikarna rotera mellan oss. Så nu är jag hemkommen, mätt och belåten.

Passade även på att köpa tågbiljetterna till och hem från Schiphol för i morgon. Nu pirrar det lite i magen minsann, ska bli så skoj att ha Lizzie här i ett par dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: