Alla älskar skvaller

Jag kom precis ut i köket och det första Julia säger är "You should have come to the Pub yesterday. Someone was glancing at the door all night... and I think the whole Spanish girl thing was nothing. They didn't even talk yesterday". Kanske får ge tysken en chans till? Men så var det ju det där. Han är tysk. Jag ser Annica göra grimarser och prata med äcklig tysk dialekt. Och så Pappa härma en gammal Comviq-reklam. "Söt lite honde der". DYSKT SVIN. Haha... jag kanske nöjer mig med ego-boostande skvaller! För killar är så jävla konstiga (och vi tjejer är inte ett dugg bättre jag vet...!).



Kommentarer
Postat av: annica

du känner mig allt för väl:P

2010-10-17 @ 16:52:43
URL: http://bcnjournals.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: