Väntan på finalen

Riktigt skönt på gymmet idag men det kändes ändå att det var en vecka sedan sist. Tagit mig hem, duschat och fått i mig lite kvällsmat! Trots det är jag fortfarande hungrig. Kan bero på att min lunch bestod av de tidigare nämda Stroopwafel-sarna. Får ta en banan, och en macka till kanske. Måste handla i morgon, igen. Ta mig ur min köks-och-kylskåps-mardröm någon? Ska bli så skönt att återigen ha en frys, ugn och eget kylskåp när jag flyttar till Trollis. Ännu skönare kommer det vara att bo hemma hos familjen en månad, där det alltid finns något (gott) att äta och någon annan dessutom åker och handlar den maten åt en.

Just nu borde jag skriva på vår gruppuppgift i Change Management, men kan liksom inte koncentrera mig när jag vet att Biggest Loser finalen pågår just i denna stund. Jag som utomlands-svensk får snällt sitta och vänta en timme extra (22 minuter kvar nu) tills avsnittet kommer ut på play.

Ska försöka vara produktiv en liten liten stund nu. Aj benen värker. Bra? Eller körde jag för hårt? Only time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: