tacokväll in the hood

Hemkommen från en mysig kväll hos Sandra. Tacos till middag, våfflor som snacks och körsbärspaj till efterrätt! Kul att umgås med folk jag inte ser så ofta annars. Paula kom, min kanadensiska granne som jag pinsamt nog inte vet vad han heter eftersom han har ett kinesiskt namn, Peter och Barbara - jättesött par från Ungern och så Meghan som är min roommate. Har haft en så lustig relation med just Meghan, vi säger hej, godmorgon och hej då typ men annars håller hon sig för sig själv. Därför var det extra kul att få umgås med henne, känns som att vi lärde känna varandra lite.

Nu väntar sängen på att jag ska komma och krypa ner - i morgon ska jag sova ut!

Sverige <3 Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: