Pajjus som syrran sa

Hemma på lunch mellan föreläsningarna. Brukar inte gå hem under dagen, men det har blivit stört omöjligt att få sig en dator på skolan, och jag behövde knåpa lite på en outline till en presentation.

Dagens första lektion i Management Information Systems var ett rent slöseri på tid. Vi hade en deadline på fyra uppgifter idag, och läraren hade lovat att hon skulle ta de först 10-15 minutrarna att gå igenom hur vi laddar upp på Blackboard. Det visade sig att ca två personer gjort klart sina uppgifter och det slutade med att hela lektionen gick åt till allt strul vad det innebar. Jag passade på att maila och kolla på lägenheter, haha.

Dags att planera dagens träning, käka lite och ge mig iväg till skolan igen!


Är väldigt nöjd med mitt bokköp från i somras. The Womans Health Big Book of Exercises innehåller 619 olika styrkeövningar, vilket ger tips till variation. $24.99 på Barnes & Noble

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: