Norgehistorier

Det blev förfest hos mina Skandinaviska vänner från Norge. De tre norska tjejerna är verkligen hur gulliga som helst. Deras lägenhet är underbar, hade offrat min högra arm (nåja, den vänstra kanske...) för deras lägenhet. Alla var verkligen där, och vi hade det jättetrevligt. Norska frozen drinks varvades med norsk choklad (som förövrigt smakar precis som Marabou).

Jag Christine, Christina och Keleigh drog oss hemåt runt ett-tiden, de andra satsade fortfarande på att gå till Danzig. Vi passerade det på vägen hem och jag kan lova att ett gäng på 28-30 utbytesstudenter inte kommer bli insläppta. Det var redan en 50 meters kö...!

Nu ska jag försöka få lite sömn, i morgon bär det av till Utrecht för att träffa Torbjörn från min klass i Trollhättan! Ska bli jätteskoj att se någon "hemifrån". Puss och godnatt mina vänner!

Från vänster, min fina Christine, tysk, tysk, Lotte från Norge och Keleigh från Kanada.

Christian relaxar.

Moi.

Oidentifierad tysk, min roomie Julia och norska Christina.

Haag är som vackrast nu!

En amerikan en kanadensare och en svensk.

Mathias, är det bara jag eller betyder detta något opassande på tyska?

Vacker nattpromenad hem, detta är kungliga teatern.

Fullt utanför Danzig.

Gårdsplanen vid Parlamentet.

WOW-feeling.

Bara en helt vanlig nattpromenad hem genom Haag, underbar stad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: