No stress

Det blev ingen träning. Nej för har sedan i måndags har Erika lyckats göra sig av med sitt gymkort. Spenderade någon timma på att leta igenom mitt rum. Under tiden insåg jag att även min Business Ethics bok var borta. Darn! Sandra kopierade lite ur den idag och sedan lämnade vi visst på bordet i biblan. Som tur var låg den kvar när jag kom tillbaka för att leta efter den ikväll. På gymmet hade jag inte lika mycket tur, ingen hade hittat mitt kort. Fick dock reda på att jag kan få ett nytt för 5 euro, så det är ingen biggie egentligen. Trist bara att the Sports Office inte är öppet förrän på måndag nu, men men inte hela världen. Tog mig en liten promenad för att rensa skallen och lugna ner mig lite. Min mor påstår att jag har ärvt min glömska och stress beteende från min far. Hursomhaver så är jag inget rolig att ha att göra med när jag är stressad och lyckas slarva bort saker. Min ork för att plugga är borta så jag tror jag ska lägga mig och kolla på veckans avsnitt av Top Model och sedan sova för att köra stenhårt med plugget i morgon istället. Det är antingen det eller att stanna uppe halva natten, och det känns inte som en bra idé just nu.

Så nu får jag önska er en god kväll och kom ihåg; NO STRESS! ;)

Kommentarer
Postat av: Joshua Eyre

Tänkte fråga om du har hittat dina cranky-pants men jag tror jag låter bli. Istället lämnar jag ett keep it real!!!

2010-11-19 @ 11:54:36
URL: http://duochjagmao.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Miss you too ^^

2010-11-19 @ 12:05:54
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: