lördag

Började min dag med med en timmes promenad runt mitt nya favoritområde Rijswijk. Önskar att min kära mor var här, det skulle vara jättemysigt att gå omkring och kolla på alla hus tillsammans. (Hade inte heller tackat nej till att vara hemma och larva mig med henne och mina systrar, men det är inte långt kvar tills jag kommer hem nu!)

På vägen hem stannade jag på Aldi och handlade. Insåg hur billigt det faktiskt är. Köpte brie ost för 75 cent. Sjukt! Kan säga att det blev en bra frukost efter det fyndet. På Annikas rekommendation gjorde jag gröt med äpple och kanel, och som min kära vän hade sagt; mooomziiiig.

Blev lunch på de Overkant med Christine och Keleigh, så härliga mina tjejer! Nu sitter jag mest och latar mig, har lite jag borde läsa då jag legat på latsidan torsdag och fredag, men nu lockar det mest att krypa ner och läsa the Carrie Diaries som jag till min lycka fick levererad idag.

Det blir att äta ute ännu en gång idag, Peter fyller år och vi har bokat bord på en japansk restaurang som överraskning. Blir skoj, hoppas att jag hinner bli hungrig igen tills dess bara :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: