Jag skulle släppa ut mitt hår och dansa i Annicas soffa

Ugh vilken lång dag! Helt slut. Dagen bjöd på bra saker och dåliga saker. Bra sak, jag fick 9.8 (utav 10 då) i betyg på en tenta (som jag av någon anledning inte fått resultat på förrän nu) och var därmed bäst i klassen. Så skönt när hårt arbete lönar sig. För jag pluggade som ett djur. Dålig sak, jag lämnade mitt chipknip (betalkort för campusområdet) i en kaffeautomat och förlorade därmed de 9 euro jag hade kvar. Först gymkortet, sen detta, var har mitt minne tagit vägen?

Nu är jag så trött att jag helst av allt bara vill lägga mig. Har dock låtit mig övertalas till en promenad, men efter det blir det sängen och kolla film, mys! Jag tror att jag är övertrött, för helt plötsligt fick jag lust att festa. Ni vet, släppa ut håret, hoppa omkring till en störd låt med Karina och dansa i Annicas soffa. Det vore nåt! En annan dag helt enkelt....!


Kommentarer
Postat av: Camilla

TACK <3 Blir så glad när någon kommenterar mitt elände. Ush, idag har verkligen varit en riktig skitdag. Får hoppas på att morgondagen blir bättre. Nu har jag bäddat ner mig (körde ett 30-minuterspass och fick städat undan massa kläder, diskat samt sorterat mina papper för skolan = pustar ut) med en Marabou-choklad, ett glas mjölk och Carrie-boken. Jag är ganska nöjd ändå över att jag läser så sakta. På så sätt tar boken inte slut så fort och jag har något att koppla bort tankarna på om kvällarna. Borde renskriva klart min intervju men ja.. Vi får väl se ifall motivationen poppar upp!

Duktig du är som fick bäst betyg i klassen, det har du allt förtjänat! Tråkigt med förlusten av ditt chipknip dock.. :-( Vi är nog lite dementa båda två, tror jag! Haha. Nej, nu ropar Carrie på mig. Godnatt fina Erika! Din blogg & dina ord förgyller min dag! :-)

2010-11-23 @ 21:23:54
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: