It's cold!

Så var klockan äntligen efter tre. Dagen blev ganska bra, trots att den inte började bra. Hann fika lite med Daniel i morse innan han åkte hem till Tyskland över helgen. Sandra och jag hade kul på första föreläsningen och efter det hjälpte hon mig att förbereda mig inför min presentation. Jag var väldigt nervös, men det gick bra och jag fick väldigt bra gensvar. Fyra personer, varav en kille kom upp och var genuint intresserade av att åka som au pair. Kanske borde jag börja extraknäcka för Cultural Care? Får överlägga lite med Erik när jag kommer hem. Ute råder ruskväder; regn, hagel och blåst. Ska jag göra mig lite te, hoppas att mitt frusna jag kan tina upp lite samt plocka upp i mitt rum och messa Frida om ikväll...

Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

OK jag har gjort en fasansfull upptäckt Erika! Du vet i avsnittet där Carrie ska börja skriva för Vogue och träffar den där halvsnuskiga mannen som visar henne hela Vogue's (underbara) garderob? I det avsnittet så nämner Carrie att hennes pappa lämnade dem när hon var 5 år vilket enligt boken inte alls kan stämma då hon under high school bor med sin pappa och sina systrar?



Busted Bushnell!

2010-11-11 @ 16:34:17
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Camilla

Riktigt riktigt tråkigt måste jag säga. Där försvann ganska mycket trovärdighet! :-(

2010-11-11 @ 16:38:24
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: