In i dimman



Såhär började min morgon. Kikade ut genom fönstret och gick tillbaka och sov en halvtimme till. Nu har jag dock piggnat till, efter lite frukost och dagens dos av serier. Kan fortfarande inte förmå mig själv att gå tillbaka till Gossip Girl, så nu har jag blivit 12 år igen och kollar på Dawson's Creek. Det tillfredställer mina tvångstankar att se en serie från början till slut.

Ska snart bege mig bort till skolan, dimman har lättat med det är fortfarande en ytterst dyster dag i väderaspekt. Min eftermiddagslektion har blivit inställd pga sjukdom, så jag har endast lektion nu 11:15-13:00. De senaste veckorna har lektion efter lektion ställts in pga av lärarnas dåliga immunförsvar. Jag klagar inte. Efter lektionen ska jag träna hade jag tänkt, ska bli så skönt! Sen väntar lite grupparbete på eftermiddagen, men ska försöka lura iväg killarna till ett café så att jag kan få mig en kopp gott kaffe under tiden vi arbetar.

Till kvällen blir det lite tjejkväll, drinkar på Havanna för att sedan gå och se The Social Network! Ser fram mot en trevlig måndag! Hoppas vädret är lite vackrare hos er, vart ni än befinner er!


Puss

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh! Hoppas den inte kommit på villovägar.. Får hoppas den kommer fram inom en snar framtid i alla fall! Jag har tjyvläst ett kapitel nu och tja, den känns helt okej! :-)

2010-11-01 @ 15:09:48
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: Lizzie

Åhh, va mysigt!

Du får berätta hur filmen är? Vill nog också se den :)

Kraam

2010-11-01 @ 16:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: