Grupparbete

Har kommit hem från skolan där jag, Filip och Konstantinos har precis skrivit klart grupparbetet som denna vecka handlar om integrationen av den Europeiska Energimarknaden. Varje vecka har vi i uppgift att skriva en grupp-rapport till vår workshop, i vilken en grupp presenterar veckans case och en grupp opponerar på denna grupp. Den här veckan han det blivit vår tur att presentera och jag känner på mig att det kommer gå bra, trots min halvtaskiga gruppsammansättning. Vårt program består till största delen av utländska studenter och då denna kurs går under första året så ligger ribban ganska lågt vad det gäller att presentera. Många har lite erfarenhet av att prata inför andra och andra har fortfarande mycket att jobba på vad det gäller engelskan. Därför tror jag att vi har en stor chans att kamma hem sju poäng som är maxantalet.

Nu sitter jag och kollar på Jag AB med Kjell Enhager. Tycker han är väldigt duktig. Passar på att kika över min budget, planera veckans studier och måla naglarna under tiden. Julia och jag ska stra promenera ner till stan och möta upp de andra utanför Havanna. Har en känsla av att det blir en sen kväll...

God kväll på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: