Gnäll gnäll & åter gnäll

Återigen tänker jag beklaga mig över min helt hopplösa grupp. Det kändes ju bra igår... men nu sitter jag här och har fortfarande inte fått in något jag kan använda av de andra. Jag är trött på gå och hoppas att de ska göra sin del och sen i sista sekunden behöva skriva arbetet själv på grund av att:

1) ingen skickar sina svar till mig (förresten, varför är det alltid jag som ska sätta ihop dokumentet? Jo för att förra veckan, när jag struntade i att "kalla till möte" och då tänkte att eftersom jag nu två gånger skrivit uppgiften själv hoppades, dum som jag är, att de hade tagit tag i saken och skrivit ihop något. FEL FEL FEL, den veckan fick vi inga poäng)

2) Svaren är helt oläsliga på grund av dålig engelska, eller ute och cyklar på grund av att de inte gått på föreläsningen (eller har läst kapitlet ur boken de lånat av mig i 2 månader så att jag tvingas låna en bok jag betalat 50 euro för på biblan, eller efter att ha lämnat tillbaka boken efter två månaders tid komma och fråga om de kan kopiera veckans uppgift).

Förlåt hopplösa dumma grupp men ni behöver växa upp och sluta lalla er igenom livet!

Eyes on the prize nu. Efter morgondagens redovisning tänker jag skriva uppgifterna själv, så om ingen bidrar så kan jag i alla fall slippa stå där utan något att lämna in, samt få mina poäng för kursen.

Förlåt för detta sjukt tråkiga och negativa inlägg, jag återkommer när mitt humör gör det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså Erika: SKRIK på dom! Ge dom vad dom förtjänar!



Fan JAG blir till och med helt sjukt frustrerad över din grupp.. Vad fan håller de på med? De ska inte hålla på och trycka ner dig sådär! Nu räknar dom ju antagligen med att du ska göra hela arbetet och att de sedan får sin del av kakan ändå. Jag tycker du ska gå till läraren och förklara hur det faktiskt ligger till!!! Dom ska inte ha credd för något dom inte utfört..



Jag tycker så synd om dig samtidigt som jag tycker att du ska stå på dig i det här och inte låta dom trycka ner dig!



Stor kram, Camilla

2010-11-02 @ 19:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: