Full fart mot långhelg!

Det har blivit jobbigt att komma upp på mornarna. Jag snoozar och snoozar och sedan får jag stressa, inte bra alls! Precis när jag skulle ge mig iväg till skolan började det spöregna, och inte bara det, utan det började även blåsa storm. Var så nära att vända på klacken och gå tillbaka och lägga mig igen. Men plikten kallade, så det var bara att ge sig iväg för onsdagsnöjet; 90 minuters Holländska.

Efter klassen gick jag och Paula till gymmet, hade glömt vad jag skulle träna så det blev lite av varje. Sitter nu och förbereder vår workshop i international business som vi ska hålla i eftermiddag. Håll alla tummar för att min grupp dyker upp är ni snälla.

Insåg precis att detta är sista skoldagen för denna vecka. I morgon har vi studiedag och på fredagar har jag ju inga schemalagda kurser. Ikväll ska jag hem till Sandra, en finsk tjej i min minor. Vi är ett gäng som ska laga mat och spela spel.

I morgon ska jag nog unna mig en sovmorgon, träna och plugga lite. På fredag bär det av till Utrecht för att hälsa på Torbjörn, kände att det var på tiden att det blev av nu. Sen på lördag åker vi till Gouda för att äta OST!

Oj hör och häpna, en tredjedel av min grupp har dykt upp! Kaffe-tajm!
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: