Första advent

Ser ni frosten på bilarna? Okej inte mycket att hurra för, men jag bli glad för det lilla :)


Vaknade upp för en stund sedan och såg till min glädje att det var frost ute. Kan inte kallas snö av en svensk men det är lite vitt här och där. Mysigt. Har fixat lite gröt och mackor nu och ska krypa ner igen och kolla Eat, Pray, Love - yes I'm a sucker for Julia Roberts.

Första advent innebär även att det nu bara är tre veckor kvar här. Snart får jag också tända ljus, äta tomtegröt och baka pepparkakor (Jossan & Hanna, ni vet vad som gäller, ni väntar på mig för pepparkaksbak den 20:e när ni slutat skolan!) Wihuuu. Och på denna korta tid ska jag hinna med en weekend i Paris, nordisk julkonsert och åtta tentor. I can do it!

Önskar er en fin första advent!

Kommentarer
Postat av: Mmm...artin

Självklart klarar du av det! Jag ska plugga hela söndagen, måndagen och tisdagen som en galning för att klara min nästa tenta. Ska tänka på Erika the Machine för att motivera mig själv! :)

2010-11-28 @ 12:48:30
Postat av: Jossan

Vi ska baka massor när du kommer hem :D

2010-11-28 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: