Donderdag

Go'morron! Vad ska man upp och göra när man sover som skönast? En sak är säker, när jag kommer hem och tar jullov så ska det inte ställas några väckarklockor inte. Förutom första dagen hemma förstås, då jag har klipptid 9:15. Tur att man slipper jet-lag efter denna utlandsvistelse. Har i sedvanlig ordning fått i mig lite gröt och slagit på Nyhetsmorgon. Ska göra mig i ordning och kila över till Sandra klockan nio för att jobba lite med grupparbetet. Sedan har jag endast en lektion idag, och efter det blir det gymmet igen (note to self: bring shoes)! Har även planerat att dra igång tentaplugget under eftermiddagen och till kvällen ska vi ut på Havanna där det är ett studentevent ikväll. Have a nice day people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: