Den oändliga att-göra-listan

Det är fullt upp just nu. Har spenderat hela dagen i skolan, med lektioner, läsning och grupparbete. Det känns att det börjar dra ihop sig nu, deadlines för de allra sista inlämninguppgifterna, och grupparbetena ligger denna och nästa vecka. Sedan är redan dags att börja tentaplugga. I morgon har jag en månad kvar i Holland.

Nu ska jag byta om och gå till gymmet någon timme. Har inte hunnit med någon träning sedan i måndags nu, så det ska bli skönt. Resten av kvällen kommer ägnas åt att arbeta på de inlämningar jag har tills i morgon, och förhoppningsvis blir det lite tid över till Carrie-boken så att jag inte hamnar efter Camilla. Vi har nämligen bildat en liten book club hon och jag.

Antar att det är dags att dra på fääästlistan och skutta iväg till gymmet då....!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Baby baby baby! Jag har inte läst Carrie på flera dagar nu så don't feel any pressure! ;-) Blir läsning ikväll efter - ja, du läste rätt - medelgympan på Friskis! (Haha)

2010-11-18 @ 16:50:09
Postat av: Liz

Hur är boken?!

Puss

2010-11-18 @ 18:43:22
URL: http://elsliv.wordpress.com
Postat av: Erika

Camilla: Åh, skönt! Blir nog att läsa i helgen...sist jag läste så kom jag verkligen in i boken och började tycka att den var riktigt bra!



Liz: Början tyckte jag var sådär, sen har vi upptäckt lite faktafel från serien...trist...men nu börjar den bli riktigt bra tycker jag. Kan ta med till nyår om du vill låna? Längtar massor!

2010-11-18 @ 19:51:16
URL: http://erikaskrikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: