Ännu ett strömavbrott

Måste säga att jag varit ganska effektiv idag. På eftermiddagen slappade jag lite framför Bridget Jones, och passade på att göra sådan man inte riktigt hinner med annars, ni vet plocka ögonbryn och måla tånaglarna. Sedan rensade jag upp på min dator, har soterat, slängt och pysslat med gamla bilder och dokument. Mycket bra för de där tvångstankarna som bor hos mig.

Sedan blev det lite matlagning, och ännu en promenad. Har hittat en bra upplyst slinga jag törs gå även på kvällarna.

Nu har vi haft strömavbrott för andra gången denna vecka. Jag lyckades precis få igång allt igen och håller tummarna att det inte slår av igen. Något fel är det definitivt då detta är andra gången denna vecka. Sitter med min läxa tills i morgon, jag är trög! Ska hålla på och räkna och dona med formler i Excel och jag fattar ingenting. Blä tycker vi om det. Ska försöka en stund till och se om jag förstår, annars hoppas jag att läraren går igenom allt en gång till i morgon.


Puss & Kram


Hjälp, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: