i morgon gäller det



Det blev en tupplur på soffan i eftermiddags, och sedan smet jag över till Annica. Det blev en liten förfest och sedan följde jag med och skjutsade dem till Uddevalla. Älskar att åka bil, det ska bli så skönt att ha egen bil igen i sommar. Att ha bil är frihet.

Har precis lagt mig, lite fjärilar i magen nu, men så ska det vara. Det ska bli roligt att komma iväg från Trollis lite och träffa folk. Längtar efter den härliga känslan man får efter målgång - vilken tid det än blir så kommer jag vara stolt att jag sprungit ännu en halvmara :)

Nu ska Förhäxad hålla mig sällskap tills jag somnar... börjar bli en dålig vana...!
Natti natti

WISH ME LUCK!

Kommentarer
Postat av: jenny

Lycka till!!!!!

2010-05-21 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: