Hurra hurra för idag var det söndag

Jag fixade det! Långsamt men jag tog mig i mål - så stolt över mig själv. Har inte så ont som jag minns från tidigare år, men det har börjat smyga sig på nu ikväll så jag väntar med spänning på morgondagen. Träningsvärk är alltid som värst två dagar efteråt för mig.

Idag har varit en sådan fin dag. Jag unnade mig en sovmorgon, och stannade sedan i sängen och åt kexchoklad & kollade förhäxad fram till klockan tolv. Då hade Emma och jag en mysig frukost i solen på hennes lilla altan. Sedan sprang eftermiddagen mest förbi, Mathias kom på kaffe och Emma kom över och hängde.

Sen ikväll var jag över hos Nokko och kollade film; Sex Drive som var rolig men jag hade klarat mig utan alla unrated scener med nakna brudar som springer förbi. Efter film tog vi oss ut och spelade basket bakom Shell. Jag förlorade två rundor av tjugoettan, både för att jag inte kan räkna men också för att alla basketgener i familjen gick till Jossan.

Nu är det sängläge och Förhäxad som gäller.
Puss


Stand were you are
We let all these moments pass us by

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är bäst på basket :P

2010-05-24 @ 17:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: