Det lider mot helg...

Torsdag kväll. Dagen spenderades i skolan med PM läsning inför opponeringen i morgon. Hann inte riktigt så långt som jag tänkt men jag sitter och fixar med det sista nu så det är okej. Emma bjöd på Zatar och mjölk förut. Jättegott!

Lagar nu mat tills i morgon samtidigt som jag lyssnar på Missy Higgins och läser PM. Tända ljus och en kopp te på det, och ni har en perfekt mys-torsdag. Hihi.

Så, fredag i morgon...vilket betyder att det endast är en dag kvar till Göteborgsvarvet...aaaah! Jag börjar bli nervös, men på ett bra sätt. Har ökat mitt vatten & kolhydratsintag sedan igår. Ska försöka få ordentligt med sömn nu både inatt och i morgon så har jag ganska goda förutsättningar för ett bra lopp. Sen inhandlade jag en löpar-outfit igår också. Svarta och rosa capri-tights från Nike och en matchande tröja från Åhléns. Mycket nöjd måste jag säga...

Nu blir det ett PM till och sedan är det dags att krypa ner!
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: