kvällsmat

är duktig och följer mitt löpningsschema till punkt & pricka trots att det betyder att gå upp i ottan och ge sig av till gymmet. pluggade i skolan på förmiddagen. fick ett infall och bokade klipptid på nya salongen i odenhuset. var där runt lunch och för priset 250:- är jag mycket nöjd. det är lyxigt när det ingår hårtvätt så att man får en 10 minuters huvudmassage. ännu roligare när man får en snygg uppsättning på köpet. igen - mkt nöjd. sen stod jag i solen med mina vänner och fick fräknar. gick hem till matin och för första gången på länge var gänget åter samlat. erika mathias matin & josh. saknar spontanumgänge. lagade mat på eftermiddagen & slötittade på film. nu har jag lite huvudvärk pga att det blev lite sent igår så jag tänkte försöka lägga mig snart och råda bot på det. väskan är packad för gymmet även i morgon. sen får jag sovmorgon på torsdag & då ska jag äta skype-frukost med min älskade ingrid. sen kommer sofie på fredag & det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: