energi-givare

jag har läst någonstans att man ska ta vara på energi-givare & undvika energi-tagare. jag har hittat världens bästa energi-givare i ingrid broman. hon är en sån solstråle att jag inte kan bli annat än glad när jag får prata med henne. idag vill jag hylla henne genom denna lista:

ingrid är bäst för att:

1)
hon skickar vykort & brev till mig helt spontant lite då och då. vem kan vara sur när man får en pärlplatta på posten liksom?

2) jag ibland kan vakna & mötas av sms som säger "du är så bra erika"

3) hon är så kreativ & påhittig. dessutom är hon en livsnjutare. när man är med ingrid är livet en nobelfest!

4) hon är lika "stöööd" som mig. vilket säger en hel del...

5) hon gör mig GLAD!

någonting är det. men när jag fått en dos av ingrid så blir jag plötsligt väldigt motiverad, inspirerad - till och med till att plugga. sådana vänner får man leta efter. hihi jag har sådan tur att jag hittat min source of positive energi. nu ska jag fortsätta mitt sjukt effektiva pluggande trallaalllaaa....!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är så himla fantastisk och bra Erika, så fin lista att jag blir alldeles rörd! Säger bara att listan är right back at ya!



Pussipuss

2010-03-07 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: