things are looking up

Hej hej! Det känns som om veckan både varit lång och gått fort - hur nu det går ihop? Idag är det i alla fall lördag igen och det är en solig sådan. Jag vaknade tidigt, dukade upp helgfrukost och kollade på the hills hela morgonen. Lördag innebär också veckans långa joggingrunda. idag blev det 80 minuter i vackert solsken!! Nu har jag duschat, tagit på mig ansiktet, lockat fram mina lockar, gjort kaffe & läst SvD. Skulle följt med Josh & Matin på en liten roadtrip till Vänersborg men ångrade mig i sista stund. Istället har jag tänkt att fixa lite matlådor till veckan som kommer och strax kommer Mathias med familj förbi och säger hej. Hoppas få se lilla bebis-Linn. Ikväll väntar fest hos Annica - VEM ANNARS? :)

puss på er 
gå ut & fyll på D-vitamin depåerna idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: