The best of both worlds

Jag var så himla ledsen igår när vi skulle åka, jag förväntade mig en reaktion liknande den när jag kom hem från USA. Men idag vaknade jag och mådde hur bra som helst. Jag kommer sakna alla mina vänner från Trollhättan innerligt, men jag är ganska säker på att jag vet vart jag har dem. Det är underbart att vara hemma i Norrköping. Vädret är jättefint, sommar och sol. Har spenderat dagen med Pappa, Pernilla och Tilde. Hon är så söt mitt lilla gryn, bara ytterst lite blyg först när jag kom, sen gick det jättebra. Vi åkte ut till Söderköping och köpte glass och strosade runt lite. Sen tog vi en sväng förbi nya Hageby Centrum och tog en kaffe på Fräcka Fröken. Tilde jag jag passade på att springa omkring och busa på uteserveringen. Nu ska jag gå och ringa mamma och höra var de håller hus... bjuder på lite bilder från dagen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: